dissabte, 4 de març del 2017

Canyó del Colca - 2

Un altre dia d'aixecar-se d'hora, aquest cop a les 4.30h. Vam recollir-ho tot i a les 5h ja començavem a caminar, encara fosc. Sort que el Víctor portava el frontal i anava darrere meu i així m'il·luminava el camí. Aquell dia ens esperaven 3h de pujada...

Els primers 15 minuts els vam fer tots junts, en fila. Els següents 30 minuts també, però aquí jo ja anava la última. El guia ens va dir que a partir d'aquell moment podíem anar al nostre ritme, que només hi havia un camí i que no tenia pèrdua. El Víctor va començar a caminar i ja no el vaig veure fins al final, ell anava el primer del grup i va fer la pujada en 2h 10min. Jo vaig trigar més, la última, 3h 20min. Una mica per davant meu anaven l'Esther i el Raimond, i en alguns punts m'esperaven junt amb el guia. També vaig fer un tros del camí amb dos nois argentins i vaig xerrar amb un guia d'un altre grup. Jo anava deixant passar a tothom (gent d'altres grups, mulitos, gent a cavall...) perquè m'estressava tenir gent darrere meu trepitjant-me els talons. Vaig fer el camí a un pas lent però constant, i així no m'ofegava.

A baix, les casetes on havíem dormit...
Ja arribant a dalt de tot!
Una mica abans d'arribar a la meitat em va començar a fer mal el cap (estavem pujant des dels 2000m fins als 3300m!!) i llavors vaig parar una mica i vaig menjar galetes de xocolata. Però tot bé. Els últims metres els vaig fer amb el Nelson, que m'anava explicant acudits. Un cop a dalt ens vam fer una foto de grup i vam caminar una mica més -aquest cop, planet- per arribar al bar on ens esperava l'esmorzar. A l'acabar, vam haver d'esperar una mica a la plaça del poble -Cabanoconde- fins que va venir la furgoneta. Ja en el viatge de tornada, vam fer quatre parades abans d'arribar a Arequipa:

1) Per veure les terrasses inques i pre-inques



2) Per anar a uns banys termals... Quin relax!!!!


3) Per dinar: El Víctor --> bistec d'alpaca!

4) Per veure llames i alpaques en el seu hàbitat: en la Reserva Nacional de Salinas, a 4300 m d'alçada, quin fred!!!







Ja de tornada a Arequipa, el Víctor es trobava una mica malament... Vam passar per l'hostal a recollir les coses, ens vam dutxar (d'amagatotis, per no pagar 5 soles extres jaja) i vam agafar un taxi cap a l'estació de busos. Anavem una mica justos de temps i hi havia molt de trànsit, pensava que perdríem el bus. Quins nervis!!!!! Al final vam arribar bé, i sobre les 20.15h sortia el bus (Oltursa) cap a Cusco. 2n pis, davant de tot. Pel·li: El escuadrón suicida. I amb wifi!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada