dimecres, 8 de març del 2017

De camí al Machu Picchu

Avui el dia s'ha fet llarguííííííssim... Al sortir de l'hostal plovia, i a les 7.30h ja estavem esperant la combi per anar cap a Aguas Calientes. El resum del dia ha estat el següent:

--> COMBI
--> Mitja hora parats per canviar TOTES les rodes de la combi (que digo yo, ja ho podrien haver fet el dia anterior, no? Doncs no)
--> Parem per culpa d'un wayko (esllavissada de terra, ergo cua a la carretera)
--> Parem perquè hi havia cua per creuar per un pont, sobre d'un riu molt caudalós (i mentre esperem, fem un pre-dinar al poble de Santa Maria)
--> COMBI
--> Dinem a Santa Teresa (súper tard ja!) i veiem els últims gols del Barça-PSG (6-1) i cridem com bojos i ens abracem! Alguna alegria per fi!
--> Arribem a la hidroelèctrica
--> 17:45h comencem a caminar, gairebé 3h més tard del previst. Triguem unes 2h i 20min, gairebé tot de nit, creuant ponts i caminant per la via del tren (que ja no circulava)

--> 20:00 Arribem a Aguas Calientes. Trobem l'hostal, ens dutxem, sopem i a dormir!!

Notes extra per acabar de fer el dia més emocionant:
- A la combi, en el seient de darrere, teníem un argentí pesat que no parava de fumar maria i fer-se el graciosillo durant tot el p*** dia.
- El conductor de la combi anava MOLT MOLT MOLT ràpid i per la vora de precipicis... Hem passat POR. En un moment del viatge li he cridat que afluixés però ha passat de mi, i els argentins imbècils de darrere s'han rigut de l'intent. Yuhu.
- Hem vist l'arc de Sant Martí més bonic que havíem vist mai.