dissabte, 31 de desembre del 2016

CAP D'ANY a Máncora! :D

Vam dormir fins les 9h passades, vam esmorzar un cafè amb llet amb més aigua que cafè i que  llet, i vam decidir anar a la platja amb els nostres mocadors nous. El nostre primer bany al Pacífic, l'últim dia de l'any!! L'aigua estava súper bona, vam nedar una mica. Hi havia onades altes però ens tiravem contra elles com si fossim dofins jaja, era divertit! Mentre preníem el sol van aparèixer l'Alexis i el Chelo i es van acoplar amb nosaltres, i també es van banyar. Vaig fer una carrera nedant amb el Chelo i vam empatar! Yeah!

Sobre les 14h vam anar a dinar tots junts, perquè ens volien portar a un lloc on fessin bon ceviche. Vam anar a un restaurant on feien menú i jo em vaig tornar a demanar els tequeños de queso (és que estan boníssims!!) i vaig provar el ceviche de la Núria: em va agradar més que el de Lima, però tot i així no em fa el pes... 

Per la tarda vam descansar a l'hostal, ens vam dutxar, vaig escriure una mica a la llibreta mentre un noi equatorià no parava de donar-me la tabarra, i ens vam posar la roba de festa. Vam anar a comprar pa de motlle i tomàquet per al nostre sopar (en aquest país no tenen pa normal), ja que portavem pernil i tonyina jejeje. Però la meva panxa va decidir que era el moment ideal per molestar-me i no vaig sopar massa a gust, maldita!!


Després de sopar, com que encara eren les 22h, ens vam estirar una mica al llit, fins les 23:30h, quan vam agafar la nostra llauna de raïm en almívar i vam baixar cap a la platja! Els nostres amics encara no hi eren, i va i just em truquen a les 23:59!!! ARGHHH!!!


A l'hora de les campanades se suposava que hi hauria una cuenta regresiva (10, 9, 8, 7...), però res de res. Van començar a brillar els fosc artificials i la Núria i jo ens vam mirar i vam començar a menjar els nostres 12 granets de raïm en almívar tan ràpid com vam poder!!! Però tot i així ens en van sobrar i vam seguir menjant fins que ens vam acabar la llauna jaja.


FELIÇ 2017!!!!
Abraçades i petons!!!!!!!


Vam trobar els nostres amics i vam mirar junts els focs artificials. Bé, l'Alexis i el Chelo van aparèixer amb dos amics més: l'Adolfo i el Renato, també de Lima. Tots són químics i treballen, estudien i/o fan el doctorat, uns currantes com nosaltres! Jaja. Tots junts vam estar buscant un bon lloc a la platja on escoltar música i ballar. La veritat és que ens va costar: les "discos" estaven enganxades a peu de platja i se solapaven les músiques. Ens vam quedar davant d'una on el DJ era dolentíssim perquè no deixava acabar cap cançó, però bueno, almenys se sentia bé! Ens vam posar en cercle i anavem lluitant contra tota la gent del voltant que passava i ens empenyia! Tots ells ballaven SUPER BÉ, aquí la gent té el ritmo latino en las venas, no com jo... La nit va ser molt divertida! L'Adolfo es sabia TOTES les cançons, i les ballava representant la lletra, feia molta risa!! Amb ell ens vam anar fins al mar a banyar-nos "hasta las rodillas", però va venir una onada i ens va esquitxar sencers jajaja. Vam seguir bebent, rient i ballant, i vam conéixer al grup del costat: una parella de Tarapoto -Rodrigo & Massiel- i dos amics més. Vam ampliar la nostra MANCHA (grup d'amics)!!! Tots molt simpàtics!! Vam estar ballant fins que es va fer clar (era núvol i no es veia el sol) i llavors la Núria i jo ens vam treure la roba i ens vam banyar en roba interior. Vaya locas, al sortir quasi morim de fred jajaja. Eren les 6 passades quan vam anar cap a l'hostal a descansar.

Amb l'Adolfo, el Renato, el Chelo i l'Alexis


Primer bany de l'any!
Amb la Massiel

FELIÇ ANY NOU!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada